Pages

6 Haziran 2014 Cuma

Doktora kendimi zorla siktirdim

Arkadaşlar anlatacağım olay bir cilt doktorunun muayenehanesinde geçiyor adı selim. Bu doktoru önceden görüp ona aşık olmuş bir arkadaşla o doktoru gidip orda sikeceğime karşın iddiaya girdik bahane olarakta sikimin üstünde sivilce gibi bi yara var diye bu kadın cilt doktoruna gittim kapıyı açınca şok oldum.. önümde her erkeği baştan çıkarabilecek bi kadın duruyordu, yaz mevsiminde olduğumuzdan kısacık seksi eteği vardı altında sütun gibi bacaklar, üzerinde beyaz gömlek göğüsleri diri ve belirgin.”Buyurun derdiniz nedir” dedi “penisimin üstünde bişey çıktı” dedim, güzel kıçını kıvıra kıvıra odasına gittik (bu kadın kerhanedeki kadınlardan bile güzeldi) sedyeye oturup fermuarınızı açın dediğinde aklıma o pembe dudaklarıyla bana sakso çekmesi geldi, neyse bunları düşünmemeye çalışıp sikimi çıkardım önce çömelip eliyle yaraya sikime dokundu, bu arada içimden onun gömleğini yırtıp göğüslerini emmek ve o kiraz dudaklarına döllerimi attırmak geldi ve o sıra ben bunları düşünürken doktorun sikimi ellemesiyle sikim 20 cm kalkmış doktorun önünde taş gibi olmuştu. Bu arada kadın utandı ve yanakları kızararak “sende hiç utanma yokmu be? git tuvalete napıcaksan yap sonra gel.” demesi üzerine bende “peki ellemişken ihtiyacımı siz giderseniz ışık hanım?” dedim ve “benle ne biçim konuşuyorsun..” derken bileklerini hızla kavradığım gibi sırtını duvara yasladım, ellerini yukarı kaldırıp iki elini tek elimle tuttum ve getirdiğim iple ellerini geride bağladım ve dudaklarına yapışarak ağzını yaladım, bu arada açıktaki sikimi üstüne sürtüyordum sonra sikimi eteğinin altına sokup donunun üstünde gezdiriyordum bacakları amı kor gibi yanıyordu, kararlıydım bugün onu hiç kimsenin sikmediği sikecektim, gelmeden önce geciktirici ilaç bile almıştım,arkadaşıma kalsa onunla mum ışığında yemek yerdi ama ben onu bir hayvan gibi sikecektim. Sonra onu sedyeye atıp gömleğini yırttım ve memelerini yaladım ter kokuyor ama aynı zamanda parfüm kokuyordu.ben onu koklarken o altımda çırpınıyordu sonra yandan neşter alıp eteğini yırttım, beyaz tanga giymiş onunda ipini koparıp amına yumuldum attığım her dil darbesinde inliyordu artık kaçamayacağını anladığından zevk almaya başlamıştı sonra sikimi haşırt diye amına yerleştirdim ve deliler gibi sikmeye başladım doktor ışık çığlık çığlığa bağırıyor amından sular sızıyordu “artık benim oldun” deyip ince beline sarıldım ve boynunu öpüp,göğüslerini kokladım.Sonra ben oturup onu kucağıma oturttum amı nar gibi kızarmıştı zevk ve acıdan baygınlaşmıştı.. yarım saat amından siktikten sonra onu saçından tutup masasına kadar sürükledim masanın üstündeki her şeyi yere attıktan sonra onu suratı masaya yapışacak şekilde tutup kafasını masaya bastırdım orda götüne girip domalttım bu arada o defalarca orgazm olmuştu ama ben ilaçlı olduğumdan onun götünü makine gibi pompalıyordum sikimi kıçından çıkardığımda göt dediği büyümüş ve kızarmıştı sonra onu bana doğru çevirdim ,sutyeni gömleği eteği bütün pahalı cici giysileri yırtık yerlerdeydi onun ise bakımlı saçları dağılmış,ağlamaktan makyajı akmış elleri arkada bağlı muhteşem vücudu cillop gibi kılsız amıyla karşımda duruyordu ve üstünde bitek giydiği topuklu ayakkabısı kalmıştı, 40lı yaşlarında olmasına karşın 20lik gibi duruyordu üstelik öğrendiğime göre bir çocuk bile doğurmuş olmasına rağmen vücudu taş gibiydi. Bana yalvarmaya başladı bende onu sırt üstü cam masaya yatırdım ve bacaklarını omzuma alarak bi kez daha amından sikmeye başladım,bu arada sikerken bir yandan da masadan aldığım kalemi götüne sokuyordum.1 saat bu halde onu siktikten sonra sikimi dışarı çıkarıp göbeğinin ve göğüslerinin üstüne boşaldım ama ne boşalma! herhalde bir bardak sperm çıkmıştır.Sonra saçından tutup yere diz çöktürdüm ve kafasını sikime bastırdım ve yalayıp temizlemesini emrettim diliyle tüm spermleri yalayıp yuttuktan sonra ellerini çözüp onu orda yerde döl içinde yatarak bıraktım hatıra olarakta kilodunu aldım ve yarrağımı yakından muayene ettiğiniz için teşekkür ederim yavrum dedim ve oradan ayrıldım..

14 yorum:

  1. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

    YanıtlaSil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 05373071055.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız

    YanıtlaSil
  3. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
  4. sert ve küfürlü 0545 697 63 00 Volkan

    YanıtlaSil
  5. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  6. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  7. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  8. Mrb sadece istanbuldan Buldan gizlilik önem veren ciftler ve bayanlar bekarim gizlilik içersinde tanışmak isteyen varsa 22 santim gay lar kesinlikle ara masin 05352250079

    YanıtlaSil
  9. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR YAŞ 38BOY 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN 05373215942 05373215942 05373215942 

    YanıtlaSil
  10. Slm.0 535 840 65 60.ben denizliden murat.sıfir beş üç beş_sekiz dört sıfır_altı beş altı sıfır.olgun sınırsız sex i seven bir erkeğim.özellikle amcuk yalamaya bayılırım.amcuğunu yalatmak isteyen evli bekar her yaştan bayan arkadaşlardan cağrı ve msj bekliyorum.tercihim olgun bayanlar.0 535 840 65 60.(lütfen sadece bayanlar)saygılarımla

    YanıtlaSil
  11. Slm.0 535 840 65 60.ben denizliden murat.sıfir beş üç beş_sekiz dört sıfır_altı beş altı sıfır.olgun sınırsız sex i seven bir erkeğim.özellikle amcuk yalamaya bayılırım.amcuğunu yalatmak isteyen evli bekar her yaştan bayan arkadaşlardan cağrı ve msj bekliyorum.tercihim olgun bayanlar.0 535 840 65 60.(lütfen sadece bayanlar)saygılarımla

    YanıtlaSil
  12. Merhaba ben istanbul yaşıyorum slm ben günde 10 adet 31 çekiyorum seksi doymam seksi seven bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm konuşalım yüz yüze konuşalım tansalm am yalamayi cok seviyorum seksde sinr yok yarak üstünde nimarami yazdım gerçek durur ciddi iyi bir seks yapmak istiyorum diyen kendine güvenen bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm tel 05537753404 seksde doymam seksi seven bayanlar arasn tansalm istanbul bagara bağara sikşmek istyen evli bayanlar arasn yas30 boy173 kilo 73 gerçek durur büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yarak kalın 20 cm Inlete Inlete bosalmak istyen

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil