Pages

9 Haziran 2014 Pazartesi

Evli şişman kadını domaltip bağırtarak siktim

Selam bn 174 boyunda 78 kg iri yapılı yakışıklı biriyim. fakat bu hikayede görüntümle değil sesimle bişeylerin kapısını araladım.3-4 sene önceydi o zamanlar popüler olan icq isimli chat programı ile arkadaşlarımla sohbet halindeydim. rüya isimli birisi beni ekledi isim güzel olduğu için başladık sohbete. biraz hoş beşten sonra buradan bir şey anlamıyorum bana telefonunu verirmisin dedi bende sakıncası olmadığından telefonumu verdim birazdan telefon çaldı inanılmaz şuh ve seksi bir ses karşımdaydı. sikim hareketlenmişti anında isminin emine olduğunu söyledi tanışmış ve sohbet etmeye başlamıştık. yarım saat sürdü sohbet bir hastahanede sekreterlik yaptığını söyledi. takip eden 3 gün boyunca sohbet devam etti sanırım oda benim gibi azgındı konu ister istemez cinselliğe geliyordu. evli ve iki çocuk annesi olduğundan fakat biraz kilolu olduğundan bahsetti. artık buluşma vaktidir diyip yemek teklifinde bulundum. kabul etti öğlen yemek yemek için buluşacaktık. maltepedeki doğal gaz satış yerinin önünde beklemesini arabayla onu alacağımı söyledim. iş yerimde oldukça yakındır o noktaya yarım saat sonra garajdan aracımı alarak oraya gittim. şişman bir bayandı aradığım sesi çok güzel olduğundan kendisininde güzel olabileceğini umuyordum. arabayla durdum hemen yol çıkışında çokta bekleyemezdim orada birden deniz anası gibi bişey geldi inanılmaz şişman bir kadın yıkılmıştım ve işin kötüsü bunu bellide etmiştim. beni beğenmedin sanırım diye oda suratını asmıştı. kendimi toparlayarak hayal ettiğim gibi olmadığını söyledim. iyice saçmalamıştım sanırım harbide üzülmüş sanırım ağlamamak için kendini zor tutuyordu. elini tuttum rol yapmaya başladım yapıcak bişey yoktu üzülmesini istemiyordum. yemek yediğimiz yere gittiğimizde yine zorlaya zorlaya o koca kıçını arabadan çıkarmıştı. bense şaşkınlıkla seyrediyordum durumu daha sonra yemekte eylenmeye gülmeye sohbet etmeye başladık. artık görünüşünün çok önemi yoktu zaten kendisiyle barışık bi şişmandı bu benimde hoşuma gitmiş artık seks konuşmaya başlamıştık. onu nasıl sikebileceğim konusunda konuşuyorduk hatta çünkü araya girmek için baya bir uğraşmam lazımdı. yemek bitti onu iş yerine bırakıp döndüm iş yerime yine telefondaydık teşekkür ediyordu başı kötü ama sonu güzel bir buluşma oldu diyordu. beni sikecekmisin diye sordu telefonda inanılmaz gay seks hikayeleri azgındı sanırım. kocasıyla 0 seks hayatı vardı. bende biraz uğraşacağımızı ama onu sikmek istediğimi söyledim. resmen çığlık atıyordu telefonda. akşam işyerime gelmesi için sözleştik elemanları erken yollayıp banyoda belden aşağı olan kısımlarımı güzelce yıkadım. yarım saat sonra onu alıp iş yerime getirdim. asansöre bindiğimizde arkasını çevirip yaslandım arkadan yumuşacıktı inanılmaz güzeldi. içeri girip kapıyı kapattık hemen önümde diz çökerek kemerimi ve pantalonumu parçalarcasına çıkarttı. sikimin hepsini taşşaklarıma kadar ağzına sokabiliyordu inanılmaz yumuşaktı heryeri ve çok azgındı. koltuğa oturdum pantalonumu çıkartıp yerde emekleyerek bacaklarımın arasına girerek her yerimi emmeye başladı. ayaklarımı kaldırıp taşşaklarımın altını deliğime kadar inanılmaz yalamaya başladı. çok zevk aldığı belliydi bende zevk alıyordum. deliğimi dillerken kafasının üzerine birazda kendi üstüme boşaldım. bir iki dakika yavaşlamasını bugün onu güzelce sikeceğimi söyledim. birer sigara içtikten sonra iki adet sandalyeyi alıp yan yana koydum koltuğun önünde. bir dizini bi sandalyeye öteki dizini öbürüne koymasını ve kafasını türbanlı seks hikayeleri önündeki daha alçak olan koltuğa koymasını söyledim. anlamamıştı ama zorlanarak benim yardımımla yaptı. kocama götü havaya kalkmış şekilde zorlansada beklemeye başladı. eteğini sıyırdım yavaş yavaş yukarıya dokundukça inliyordu. sonrada donunu indirdim diz kapaklarına kocaman amcığı karşımdaydı tam olarak domaldığı için heryeri açıktı. hiç kıl yoktu göt deliği pembe ve küçüktü. götünü ısırmaya başladım sağını solunu ısırıyordum kesik kesik çıklıklar atyordu. sonra arkadan amcığını avuçladım inanılmaz güzel gözüküyordu vıcık vıcıktı sik beni diye inliyordu. dilimle amının dudaklarını yalamaya baş parmağımla göt deliğine baskı uygulamaya başladım. götten vermediğini söylemişti acır diye korkuyomuş. bende acıtmadan sikeceğimi söylemiştim. amcığını yaladım 5 6 dakika amının suyunu baş parmağıma alıp götünün deliğine sokuyordum seks hikayeleri oku parmağımı 3 yada 4 kes kasılarak boşalmıştı şimdi sikicem seni hazırmısın dedim. yalvarıyordu artık amcığına dayadım sikimi iki çocuk doğurmasına rağmen zorlanarak girdi tahminimden daha dardı gidip gelmeye başladım ama pozisyon harika olduğu için yine boşaldım. ön tarafa geçip ağzına tekrar verdim iliğime kadar sömürmeye başlamıştı yavaş olmasını tekrar kaldırmasını rica ettim eğer kaldırırsa bir kezde götünden sikeceğimi söyledim yavaş yavaş bacaklarımı kasıklarımı tek eliyle okşayarak sikimi yalamaya devam etti tekrar kalkmıştı. içerden krem aldım geldim götüne üç parmağım girene kadar uğraştım artık hazırdı arkasında yerimi alıp yavaş yavaş başını geçirdim sonra hiç kendimi ittirmeden sikimi pompalayarak ağır ağır içine girdim resmen sex hikayeleri ağlayarak teşekkür ediyordu bu güne kadar kimsenin kendisini böyle sikmediğini söylüyordu. 5 dakiak kadar sonra sarsılarak boşaldım kalktık ve banyoda beni ve kendisini temizledi. taksi parasını verip taksiye bindirip gönderdim. şimdi şişmanlara daha çok hastayım...

44 yorum:

  1. Sisman bayan varsabejliyorum 05312673398

    YanıtlaSil
  2. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her yerden da ariyablirsiniz bayanlar tokat merkez 0543 453 45 25

      Sil
  3. Merhaba ben hakan istanbul pendikte oturuyorum 1.85 boyunda kumral yakışıklıyım tamamen gizlilik ve güven içerisinde görüşebileceğim bayan arkadaş arıyorum...gerçekten güven gizlilik içinde güvenerek görüşebileceğiniz birini arıyorsanız ben varım...sapık değilim her zaman aramam sizi sadece belirlediğimiz saat ve zaman zaman zarfında görüşürüz istemediğiniz an telinizi siler bidaha rahatsız etmem...bunların hepsi karşılıklı gerçekten güzel bir arkadaşlık düşünüyosan 0530 384 76 47....bana güvenebilirsin

    YanıtlaSil
  4. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

    YanıtlaSil
  5. Ben tolga yaragim büyüktür kendine güvenen Seks düşkünü azgın bayanlar dul bayanlar evli çiftler jigololuk yapıyorum düşünen Seks düşkünü bayanlar memnun olursunuz hadi ara beni bekliyorum 0539 874 15 80

    YanıtlaSil
  6. Ben tolga yaragim büyüktür kendine güvenen Seks düşkünü azgın bayanlar dul bayanlar hadi arayin memnun olursunuz jigololuk yapıyorum düşünen Seks düşkünü bayanlar hadi ara beni bekliyorum 0539 874 15 80

    YanıtlaSil
  7. Ben tolga yaragim büyüktür kendine güvenen Seks düşkünü azgın bayanlar dul bayanlar hadi arayin memnun olursunuz jigololuk yapıyorum düşünen Seks düşkünü bayanlar hadi ara beni bekliyorum 0539 874 15 80

    YanıtlaSil
  8. Ben tolga yaragim büyüktür kendine güvenen Seks düşkünü azgın bayanlar dul bayanlar evli çiftler jigololuk yapıyorum düşünen Seks düşkünü bayanlar memnun olursunuz hadi ara beni bekliyorum 0539 874 15 80

    YanıtlaSil
  9. mrb ben melih . ist yalnız yasıyan işadamıyım. 44 yasındayım 185 boyundayım arayışım. Olgun bır cıftle tanışmak 5307001928

    YanıtlaSil
  10. Merhaba lar ankarada n ozan ben şişman veya çok şişman olgun veya yaşlı kadınlar doyumsuz bir sexs için arayın cebimde 0 553 368 88 61 msn ozancan1907@outlook.com ekleyin görüşelim

    YanıtlaSil
  11. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, kilolu ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.işte buda benim. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat merkez 0543 453 45 25

      Sil
  12. Dikkat ORUSPU FAİSE RUHLU KİZLAR VE KADİNLAR SELAM BEN İST. GOP TAN KENAN TANİSMAK KONUSMAK İSTEYEN CİCİ KİZLA BOSALMAK İSTEYEN HANİMLAR KOCASİNİ ALDATMAK İSTEYEN KADİNLAR JİGALO ARAYAN BAYANLAR KARİSİNA ES KOCA ARAYAN ERKEKLER ARAYİN TANİSALİM GORUSELİM YAS 32BOY 168 KİLO 60 ARAYİN NOT PASİFLER VE GAYLAR ARAMASİN SADECE NE İSTEDİGİNİ BİLEN KİZLAR VE KADİNLAR ARASİN TABİKİDE KARİSİNA KOCA ADAYANLARDA NO.5423676203 SELAN BEN İST. GOP TAN KENAN TANİSMAK KONUSMAK İSTEYEN CİCİ KİZLA BOSALMAK İSTEYEN HANİMLAR KOCASİNİ ALDATMAK İSTEYEN KADİNLAR JİGALO ARAYAN BAYANLAR KARİSİNA ES KOCA ARAYAN ERKEKLER ARAYİN TANİSALİM GORUSELİM YAS 32BOY 168 KİLO 60 ARAYİN NOT PASİFLER VE GAYLAR ARAMASİN SADECE NE İSTEDİGİNİ BİLEN KİZLAR VE KADİNLAR ARASİN TABİKİDE KARİSİNA KOCA ADAYANLARDA NO.5423676203

    YanıtlaSil
  13. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse sevenler bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her yerden da ariyablirsiniz bayanlar tokat merkez 0543 453 45 25

      Sil
  14. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  15. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat merkez 0543 453 45 25

      Sil
  16. sert ve küfürlü 0545 697 63 00 Volkan

    YanıtlaSil
  17. slm ben ist 45 yas 185 boy 80 kılo ist yalnız yasıyan işadamıyım. arayışım olgun ve dürüst bır cıftle veya olgun bır bayanla tanışmak 5307001928 istiyorum bekliyorum

    YanıtlaSil
  18. MERHABA İZMİR BORNAVADA OTURUYORUM EGELİYIM KALITELI ASKI YASAMAK ISTEYEN BAYANLARI BEKLIYORUM EVLI MUTSUZ EV HANIMLARI YAS SORUNUM YOKDUR BENIM YASIM 32 EVLI DYILIM Tel 0507 527 88 36 EKLEYIN KONUSALIM DERT DINLERIM DERT ORTAGI OLURUM GÖRÜSMELER GIZLILIK OLMAZSA OLMAZ DIYORUM ERK ARAMASIN SADECE BAYANLAR IYI BIR ROMANTİĞİMDİR SITE SAKINLERINE SAYGILAR

    YanıtlaSil
  19. MERHABA İZMİR BORNAVADA OTURUYORUM EGELİYIM KALITELI ASKI YASAMAK ISTEYEN BAYANLARI BEKLIYORUM EVLI MUTSUZ EV HANIMLARI YAS SORUNUM YOKDUR BENIM YASIM 32 EVLI DYILIM Tel 0507 527 88 36 EKLEYIN KONUSALIM DERT DINLERIM DERT ORTAGI OLURUM GÖRÜSMELER GIZLILIK OLMAZSA OLMAZ DIYORUM ERK ARAMASIN SADECE BAYANLAR IYI BIR ROMANTİĞİMDİR SITE SAKINLERINE SAYGILAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat merkez 0543 453 45 25

      Sil
  20. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  21. MERHABA İZMİR BORNAVADA OTURUYORUM EGELİYIM KALITELI ASKI YASAMAK ISTEYEN BAYANLARI BEKLIYORUM EVLI MUTSUZ EV HANIMLARI YAS SORUNUM YOKDUR BENIM YASIM 32 EVLI DYILIM Tel 0507 527 88 36 EKLEYIN KONUSALIM DERT DINLERIM DERT ORTAGI OLURUM GÖRÜSMELER GIZLILIK OLMAZSA OLMAZ DIYORUM ERK ARAMASIN SADECE BAYANLAR IYI BIR ROMANTİĞİMDİR SITE SAKINLERINE SAYGILAR

    YanıtlaSil
  22. SELAM YARAMAZ CİLGİN CİCİ KİZLAR BEN KENAN İST MECİDİYEKOYDEN REAL DEN GORUSMEK İSTEYEN KİZLAR KARİSİNA KOCA ARAYANLAR MESAJLASMAK İSTEYEN KİZLAR JİGO ARAYAN OLGUN BAYANLAR ALDATMA HEYECANİ YASAMAK İSTEYEN HANİMLAR ARAYİN MESAJ ATİN TANİSALİM EYLENELİM NOTTTTT TOPLAR PASİFLER GAYLAR ARAMASİN....5423676203 yas 32boy 168 esmerim sempatigim arayin kizlatrrr

    YanıtlaSil
  23. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil
  24. SLM ANKARADAN EMRE YAŞ 25 SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  25. Izmir 40 ys bekar beym 35-65 yas bayanla tanismak istiyorm 05462059063

    YanıtlaSil
  26. 40 yas bekar beym 35-65 ys bayanla evli ciftle tanismak istiyorm 05462059063

    YanıtlaSil
  27. Izmir 40 ys bekar beym 35-65 yas bayanla tanismak istiyorm 05462059063

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat merkez 0543 453 45 25

      Sil
  28. MERHABA İZMİR BORNAVADA OTURUYORUM EGELİYIM KALITELI ASKI YASAMAK ISTEYEN BAYANLARI BEKLIYORUM EVLI MUTSUZ EV HANIMLARI YAS SORUNUM YOKDUR BENIM YASIM 32 EVLI DYILIM Tel 0507 527 88 36 EKLEYIN KONUSALIM DERT DINLERIM DERT ORTAGI OLURUM GÖRÜSMELER GIZLILIK OLMAZSA OLMAZ DIYORUM ERK ARAMASIN SADECE BAYANLAR IYI BIR ROMANTİĞİMDİR SITE SAKINLERINE SAYGILAR

    YanıtlaSil
  29. MERHABA İZMİR BORNAVADA OTURUYORUM EGELİYIM KALITELI ASKI YASAMAK ISTEYEN BAYANLARI BEKLIYORUM EVLI MUTSUZ EV HANIMLARI YAS SORUNUM YOKDUR BENIM YASIM 32 EVLI DYILIM Tel 0507 527 88 36 EKLEYIN KONUSALIM DERT DINLERIM DERT ORTAGI OLURUM GÖRÜSMELER GIZLILIK OLMAZSA OLMAZ DIYORUM ERK ARAMASIN SADECE BAYANLAR IYI BIR ROMANTİĞİMDİR SITE SAKINLERINE SAYGILAR

    YanıtlaSil
  30. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her yerden da ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  31. Arkadaşlar içimi birilerine dökmek istiyorum artık. bunalım içindeyim Ailemden sürekli baskı görüyorum.. Üvey annem rahat bırakmıyor beni hiç Romanyada yaşıyoruz ama çok sıkıldım türkiyeden biriyle neresi olursa olsun evlenmek istiyorum beni türkiyeye getirin yeter Numaramı veriyorum 00 2378000804 bu numaradan bana ulaşabilir ciddi olan arkadaşlar. Her muhabbeti yaparım ama Beni aşağılıcak olanlar kesinlikle aramasın. hicbir para istemiyorum sadece huzur istiyorum :( üvey annem evdeyken konuşamıyorum 3 Hafta evde yok acele edin bekliyorum :( 



    Face sayfamda bu ===))   FACEBOK GİRİŞ İÇİN TIKLAYINIZ




















    Sedanuz Sarı




    Merhaba ben Sedanur arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim hatta türbanlı bir kızım :(
    sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum




    İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

      

    ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN









































    1

    YanıtlaSil
  32. Slm ben MEHMET Y34 b 1; 80 85kilo Acik esmer Atesli bayanlar yaş yer önemi yuk üç olurum gizlilik şart no ozele Acik başta msc olur 0537'360, 94'03

    YanıtlaSil
  33. Slm ben MEHMET Y34 b 1; 80 85kilo Acik esmer Atesli bayanlar yaş yer önemi yuk üç olurum gizlilik şart no ozele Acik başta msc olur 0537'360, 94'03

    YanıtlaSil
  34. Slm ben MEHMET Y34 b 1; 80 85kilo Acik esmer Atesli bayanlar yaş yer önemi yuk üç olurum gizlilik şart no ozele Acik başta msc olur 0537'360, 94'03

    YanıtlaSil
  35. Gizliliğe önem veren bayanlar çiftler 05497220046 k.maraş

    YanıtlaSil
  36. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  37. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil