Pages

6 Haziran 2014 Cuma

Fantazi olsun dedim zenciye verdim amımı parçaladılar

merhaba ben elmina gayaet güzel ve erkeklerin beğenisini çeken bir kızım adım derya ve 23 yaşında bakireyim.bu olay 3 hafta önce başımdan geçti. bir hafta sonu erkek arkadaşım ile birlikte havann sıcak olması nedeni ile denize gitmiştik yanımda bulunan erkek arkadaşım bütün kızların gözünü üzerinde toplayan gayet yakışıklı 1,82 boyunda 27 yaşındadır. nese biz denize gittik ilk başta kimsecikler yoktu getrdiğimiz havluları falan sermiştik uzandık başladık güneşlenmeye.aradan 1saat civarı zaman geçti ve kalkıp çevreme baktığmda yan tarafımızda bir grup erkeğin güneşlendiğini gördüm adamlar ölesine yakışıklıydılar ki hepsi bni azdırmıştı.ancak bakireydim erkkek arkadaşıma dahi vermemiştim.nasıl olsa yanımda erkek arkadaşım var diye onları azdırarak baştan çıkarmayı planlıyordum.ik önce uzandığım yerden kalkarak götümün arasına girmiş bikinimi düzelttim ve yanımızdakileri etkilemek için onlara götümü dönerek uyumakta olan erkek arkadaşımın dudağına bir öpücük kondurdum.ancak götümü öylesine bi gösterdimki adalarn gözü bnden ayrılmaz oldu.yanımızdakilerin beni göreceği bir açıya giderek egzersiz yapmaya başladım ve oramı buramı show halinde göstrdm.o srada özden(erkek arkadaşım)uyandı ve yanıma geldi.etrafta kimsenn bulunmamasından da cesaret alarak bni dudağimdan öperek kuçağına aldı.ellerini kalçamda dolaşırken bni hawlularımızın üzerine yatırarak sevişmeye başladık arada göz ucuyla yandakilere bakıyordum adamların gözleri bizden ayrılmıyordu ve uzaktan dahi kabarmış yarakları göze çarpıyordu.erkek arkadaşım ölesine yalıyor,öğüor,elliyordu ki bn elimde olmadan inlemeye başlamıştım.özdenin sertleşmiş yarağı amıma temas etmiştibn bi an irkildim ve dur dedm çünkü ilk defa vücuduma bir yarak değiyordu.bir an kızlığımın gitmesinden korktum.tam o sırada yanımıza yandaki adamlar gelmişti.adamlar tahminime göre 25-30-27-24 yaşlarındaydılar.üçü erkek arkadaşımı kollarını arkaya getirerek canını acıtıcak şekilde yerden kaldırdılar ve özdenin sertleşmiş sikine bi kaç tekme indirmişlerdi özden acılar içinde yerde kıvranıyordu 27yaşındaki bnm yanıma gelerek erkek arkadışının aletine yazık oldu dedi bn bu olanların üzerne şok oldum ve ağlamaya başladım bağrdım yardım edin diye ancak etrafımızda kimsecikler yoktu.özden gayretle yerden kalkarak 30yaşındaki adamın boğazına yapıştı adam kızardı bunu gören diğerleri hemen özdene yumruk tekme şeklindde daldılar ve tekrar yere yıktılar bu defa tutup özdenn mayosunu çıkartılar.az önce kalkmış olan sikinden haber yoktu aletinin kalkmamış olmasına rağmen aleti çok uzundu.sonra adam dedi bu aletii görüyorsun demi dedi bnde kafa salladım adam gülümsedi ve var gücüyle özdenn aletine tekmeyi bastı.özden bu acıya dayanamayarak kendinden geçti.ve bayıldı diğer adamların tutmasi ile ayakta duruodu.adamlar bıraktı ve özden direk yere düştü. adamlar üzerlerindeki mayoları çıkarttılar ve artık bizimsin demeye başladılar.bn “yapmayın lütfen bn bakireym”desemde adamlar kafalarına koymuşlardı.ille bnisikeceklerdi.bn yermden kalkarak kaçmaya çalıştım ancak bi müddet sonra bni yakaladılar ve üzerimdeki bikiniyi yırtarak çıkarttıalr.bni tokatlamaya başladılar ve bn o anda bayıldm.ayıldığım an ellerim ve ayaklarım bağlıydı.etrafıma baktığımda özdeni bağlarlerken gördüm.ancak özden baygın değildi ve haliyle direniyordu.ancak adamlar özdene durmadan vurarak bağlayabildiler ve özdenn ağır darbeler sonucu bazı bölgelerinn kanadığını gördüm.özdeni tam bni dörecekleri açıda bağlamışlardı .adamlar üzerime doğru geliyorlardı…adamların niyetlerini bilgiğim için çok korkuyordum.ama hiç bi şey yapamıyordum.önce adam geldi ve ayaklarımı çözdü.bacaklarımı omzuna attı ve kalmış olan sikini amıma sürttürmeye başlamıştı.tam karşımızda bu olayrı görem özden vardı.şimdi özdeni neden böyle bağladıklarını anlıyordum.bni nasıl siktiklerini özdene göstereceklerdi.adamın tamamen büyümüş siki amımın üzerinde dans ediyordu bu olayın olmasını istemiyordum ancak adamın yarrağı bni tahrik etmişti bnde yawaş yawaş inlemeye başlamışım.özdene baktım ve “özür dilerim dayanamıyorum” dedm ve adam bni boşaltasıya kadar böyle devam etti.bn dayanamadm ve boşaldım.adam iice yumuşamuş amıma bir çırpıda girdi ve o an nefes alamadm.amımdan kanlar akıyordu artık bakire değildim.ağlamaya başkladım adam aniden tekrar yüklendi ve abana abana bni sikiyordu.adam boşalasıya kadar bni sikti tabi diğerlerde boş kalmadı biri ağzıma giğeride götüme girdi.her biri 3er kez amıma 3er kezgöüme 3er kez ağzıma boşaldılar.bunlar yetmemiş gibide; alta 27lik yattı ve amıma girdi üste 24lük çıktı ve amıma girmeye çalıştı amım dardı ikisini bırakın 1ini zor alıordu.ama adamlar çok kararlıydılar.sonnda ötekide amıma girmişti ama amımın yırtıldığını hiisettim… bayılmıştım.. ayıldığımda adamlaar yanıma uzanmışlardı. kendime baktığımda amımın her yanında kan olduğunu fark ettim ve ayağa kalkmak istediğimde hem götüm hem amım öle sızlıyorduki anlatamam.özdenide de bnide çözdüler ve bizi orda bırakıp gittiler.orda kala kalmıştık. orada akşam olduğundan dolayı uyumuştuk.çünkü kalkacak halimiz yoktu.sabah olunca kalktık ayağa zar zor kalkmıştım, özdenn yardımı ile havluları alıp gitmiştik …özdenle aramızda bu yüzden sorunlar çıkmıştı…amıma 2kişi girmeleri amımı parçalamıştı acılar içinde kıvranıyordumm..

21 yorum:

  1. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

    YanıtlaSil
  2. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, kilolu ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.işte buda benim. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  3. Dikkat ORUSPU FAİSE RUHLU KİZLAR VE KADİNLAR SELAM BEN İST. GOP TAN KENAN TANİSMAK KONUSMAK İSTEYEN CİCİ KİZLA BOSALMAK İSTEYEN HANİMLAR KOCASİNİ ALDATMAK İSTEYEN KADİNLAR JİGALO ARAYAN BAYANLAR KARİSİNA ES KOCA ARAYAN ERKEKLER ARAYİN TANİSALİM GORUSELİM YAS 32BOY 168 KİLO 60 ARAYİN NOT PASİFLER VE GAYLAR ARAMASİN SADECE NE İSTEDİGİNİ BİLEN KİZLAR VE KADİNLAR ARASİN TABİKİDE KARİSİNA KOCA ADAYANLARDA NO.5423676203 SELAN BEN İST. GOP TAN KENAN TANİSMAK KONUSMAK İSTEYEN CİCİ KİZLA BOSALMAK İSTEYEN HANİMLAR KOCASİNİ ALDATMAK İSTEYEN KADİNLAR JİGALO ARAYAN BAYANLAR KARİSİNA ES KOCA ARAYAN ERKEKLER ARAYİN TANİSALİM GORUSELİM YAS 32BOY 168 KİLO 60 ARAYİN NOT PASİFLER VE GAYLAR ARAMASİN SADECE NE İSTEDİGİNİ BİLEN KİZLAR VE KADİNLAR ARASİN TABİKİDE KARİSİNA KOCA ADAYANLARDA NO.5423676203

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
  4. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  5. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
  6. sert ve küfürlü 0545 697 63 00 Volkan

    YanıtlaSil
  7. İstanbul van umranye evli mutsuz durut seksi seven doymiyan bayan arasn 05536478112

    YanıtlaSil
  8. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  9. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  10. Selam ankaradan elit bayanlar 05059752027

    YanıtlaSil
  11. SELAM YARAMAZ CİLGİN CİCİ KİZLAR BEN KENAN İST MECİDİYEKOYDEN REAL DEN GORUSMEK İSTEYEN KİZLAR KARİSİNA KOCA ARAYANLAR MESAJLASMAK İSTEYEN KİZLAR JİGO ARAYAN OLGUN BAYANLAR ALDATMA HEYECANİ YASAMAK İSTEYEN HANİMLAR ARAYİN MESAJ ATİN TANİSALİM EYLENELİM NOTTTTT TOPLAR PASİFLER GAYLAR ARAMASİN....5423676203

    YanıtlaSil
  12. SELAM YARAMAZ CİLGİN CİCİ KİZLAR BEN KENAN İST MECİDİYEKOYDEN REAL DEN GORUSMEK İSTEYEN KİZLAR KARİSİNA KOCA ARAYANLAR MESAJLASMAK İSTEYEN KİZLAR JİGO ARAYAN OLGUN BAYANLAR ALDATMA HEYECANİ YASAMAK İSTEYEN HANİMLAR ARAYİN MESAJ ATİN TANİSALİM EYLENELİM NOTTTTT TOPLAR PASİFLER GAYLAR ARAMASİN....5423676203 yas 32boy 168 esmerim sempatigim arayin kizlatrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
  13. SELAM YARAMAZ CİLGİN CİCİ KİZLAR BEN KENAN İST MECİDİYEKOYDEN REAL DEN GORUSMEK İSTEYEN KİZLAR KARİSİNA KOCA ARAYANLAR MESAJLASMAK İSTEYEN KİZLAR JİGO ARAYAN OLGUN BAYANLAR ALDATMA HEYECANİ YASAMAK İSTEYEN HANİMLAR ARAYİN MESAJ ATİN TANİSALİM EYLENELİM NOTTTTT TOPLAR PASİFLER GAYLAR ARAMASİN....5423676203

    YanıtlaSil
  14. SLM ANKARADAN EMRE YAŞ 25 SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  15. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  16. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  17. İki erkek tarafından aynı anda amından ve götünden sikilmek isteyen !! görgü vizyonu yüksek, kaliteli bayanlar bana ulaşın. ist dışı ve tombik istemiyoruz, prüzsüz tenli ve ince belliler tercihimiz. dent70@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. İki erkek tarafından aynı anda amından ve götünden sikilmek isteyen !! görgü vizyonu yüksek, kaliteli bayanlar bana ulaşın. ist dışı ve tombik istemiyoruz, prüzsüz tenli ve ince belliler tercihimiz. dent70@gmail.com

    YanıtlaSil