Pages

6 Haziran 2014 Cuma

Kocamı sevgilimle ofisinde aldattım

Slm ben zonguldaktan gülseren.eşimi hiç tanımadığım ama sesini duyarak aşık olduğum evli bir adam ile aldattım. İst.yaşayan yakınımın bir tavsiyesi ile kendisi ile tanıştım hemen hemen her gün arıyordum aramadığım gün nefes alamıyordum o kişiyi öyle çok sevmiştimki bunu ancak seven anlar her gün arıyorum belki bana teklif eder diye ama ne mümkün adam kadına doymuş banamı bakacak bende inat ettim bir kere neye mal olursa olsun onu elde edecektim ve konu konuyu açarken bir gün ona onu sevdiğimi söyleyecektim bu kesin kararımdı ağbimin hanımı ile bir plan yaptık ve bu planı uygulamaya geçtik adam yine beni tınlamadı bende en sonunda dayanamadım ve ben seni seviyorum dedim yok böyle bir şey adama sanki masal anlatıyorum adam yine sıradan bir laf misali bu konuları daha sonra konuşuruz deyip tlfn kapattı. Bben bir kere karar vermiştim onunla yatacaktım her gün aramalarım devam etti ve nihayat inadını kırdım artık her türlü açık sex konuşmaları yapıp geceleri tlfn.da sex yapıp beni zevkin doruklarına ulaştırıyordu ve günler böyle devam ederken benim ist.gitmem gerekti ve gittimde o günlerde bahar aylarının başlarıydı bir yerde buluştuk ve beni arabası ile aldı önce şile yoluna girdik yolun uzun olması sebebi ile yoldan geri döndük ve ben bu arada bu adama bu gün kendimi siktirmemin yollarını düşünürken bir yere geldik çok güzel bir çimenlik alanıydı orada oturduk ve bir ön sevişme yaptım benim aklıma şeytanlık geldi ben adetliyim dedim ve bana dokunmadı yok böyle bir şey nelerin hayalini kurarken neler oldu. Adamda tık deyipte kıyısından köşesinden bile bakma gereği duymadı o günümü öyle mahvettim bir daha o aylarda bir araya gelemedik ve benim içim içimi yedin neden bu kadar hayal kurarken neden bu şekilde yaptım diye oysa adam zorlasaydı seve seve altına yatacaktım kendimi doyasıya siktirecektim ama olmadı kader buya bir kere karder yollarımız ıbirleştirmişti ve ben bir kaç ay sonra tekrar ist .geldim ve geldiğimi o adama bildirdim ve beni aldı bu defa kararım kesindi bu iş bu gün olacaktı beni aldı eşinden ayrı tuttuğu bir eve geldik o gün hava yağmurluydu benim pardösem çamur olmuş adam pardösemi temizliyor oysa sikilmek için bir kadın gelmiş kimin umurunda ve ben kararımı bir kere vermiştim ve yanıma oturmasını istedim yanıma geldi oturur oturmaz hemen dudaklarına yapıştım. Adam diyorum çünkü harbiden deli kanlı bir adammış adam beni hemen yatırdı gerçi yatırmasına gerek yoktu ben zaten yatmaya hazır amadeydim kısa bir ön sevişmeden sonra önce memelerimi öyle bir emdiki anlatama yavaş yavaş aşağıma indi ve ben her santim aşağıya ilerlemesinde defalarca boşaldım yok böyle bir şey adam tam ustası olmuş bu işin ve nihayet amıma gelmişti kilodumu çıkartmadan amımı kilodun üstünden yalamaya başladı benim dayanacak takatim kalmamıştı hadi artık lütfeeen diye yalvarmaya başladım yok yok yok adam amıma sikini sokmamaya karar vermiş sanki kudurmuş deliriyrum adamın umurundamı ve bir saate yakın bir zaman sonra adam sikini çıkarttı aman allahım o ne öyle belkü büyük değil ama dehşet bişi nasıl bir kalınlık ise siz tahmis edin artık o yarağı içime almak haykırmak istiyordum elimede vermiyor amımada sokmuyor deli olmamak ne mümkün ve artık oda anlamıştı. Zamanın geldiğini ve amıma öyle bir soktuki bunu anlatamam ben öyle bir inledimki sanki ist. duydu zannetim artık amıma sokmuştu o dehşet yarrağını dahada çıkartmaz gel git başladı hani derlerk ibir erkek bir kaç dk sonra boşalır ve işi bitince çeker gider bu adam amımı sikmiyor sanki parçalıyordu aslında bunu ben istemiştim ve adam amıma gelip gittikçe ben çıldırmış gibi büyük bir zevkle altında inliyordum ve ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama o kadar zaman sonra amımın derinliklerine öyle bir boşalkdıki sanki amımın içinde nehir aktı zannetttim adam yarrağını amımdan çıkartmıştı ama hala ilk dakikadaki kadar sert ve dikti ben bir daha istedim dakikalarca Kocamla sikişirken bile bu kadar büyük zevk almamıştım adam amımın içine bir daha soktu ve dimdik duruyordu ve o şekilde kalmasını istedim yok böyle bir şey adam o kadar uzun süre beni sikti ama yarrağında zerre kadar kayıp yoktu buda beni çıldırtıyordu ben bunun tavını almadan buradan gitmek niyetinde değildim ve bir ara saate gözüm ilişti aman allahım o kadar zaman nerede kayboldu sanki saatler saniyelerin içinde yok olmuştu ve birden yengem aklıma geldi olacak buya ben neyi hyal ederken bu defada yengeme ulaşamıyorum yengem ist. yaşıyor ama ist. pek bilmez acaba par giyindim hemen ilk bıraktığım yere gittim yok çaresiz evet gittim çok şükür tlfnunun şarjı bitmiş o gün öyle geçti ve ben hala sikilmek istiyordum bu adama ve öbür gün randevulaştık ve beni bulunduğum yerin yakın bir ormanına götürdü orada arabanın içinde ben hemen hazır kıta soyundum ve bacaklarımı omuzuna attım artık rahat haraket edebiliyordum çünkü istediğim yarrağa amımı siktirmiştim o ormanda kendimi kaç kere siktirdim bilmiyorum ama hala sikilmek istiyordum böyle kalın bir yarrak bulmuşum bırakırmıyım. Derken bir kaç kere daha kendimi doya doya siktirdim ve o günde vedalaşıp ayrıldık artık ben memleketime gitme vaktim gelmişti ve çaresizlik içinde bu kalın yarraktan mahrum olacaktım ama bir çaresi olmalıydı ve bir karara vardık ayda birde olsa benim şehrime gelecekti adam o kadar sözüna sadıktıki onunla yaşamamak büyük kayıptı ve ben o adama o kadar güveniyordumki gelmesi benim için sorun olmayacaktı ve olmadıda adama gel diyorum birde bakıyorum sabah aşağıda beni sikmek için beni bekliyor bende daha dururmuyum işimi bırakıp hemen aşkımın kollarına atılmak için yarım yamalak giyinip çıkıyorum ve benim tenimden rahatsız olmasın beni daha çok siksin diye onunla buluşacağım her günün akşamı tertemiz bir banyo alırım ve o kadar titiz bir adamki zerre kokudan nefret eder. Onun için her türlü parfümlerimi sürer öyle çıkarım evden adam kokumu hiçmi hiç takmıyormuş gibi olsada tlfnda sorduğumda beni hayretlere düşürüyor hatta ne diydiğimi sorduğumda bile ipine kadar söyleyince bu adam bu kadarmı pür dikkat dememek elde değil ve ben ama onu o kadar çok sevdimki onunla sevişmekten mutluyum ve bu yüzden kocama bile vermiyorum tam beş yılımızı birlikte dolu dolu yaşadık ve ben artık korkmaya başlamıştım ve ayrılmaya karar verdim ilk başta olumlu baktı ama madem ayrılacaktın neden benim beş yılımı yedin dedi ve benden ayrılmalıydı bunu bir şekilde başarmalıydım ve o adama hak etmediği bir iftira atarak kendimden uzaklaştırdım. Çünkü iftirayı hak etmemişti her ne uydurduysam sadece ondan kurtulmak için kendi hayal ürünümü ortaya attım ve o adamda iftirayı sevmediği için bana öyle bir kelime kullandıki ben bunu çoktan hak etmiştim adam çok haklıydı ve ben bir şey diyemedim her ne dedimse dedim ama hala onu çok seviyorum bu gün arasa geliyorum dese gelme diyemem ama biliyorumki o adamda o kadar gururlu biriki ömür billah bir daha aramz ve bende bu kömürlü ateş ile def olup giderim o adama son sözüm şu maviş seni hala çok seviyorum kanişin.

18 yorum:

  1. kız arkaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
    3. Ben tolga yaragim büyüktür seks düşkünü ateşli bayanlar dul bayanlar evli bayanlar olgun kendine güvenen seks düşkünü biriyim diyorsan hadi ara beni bekliyorum memnun olursun 0539 874 15 80

      Sil
    4. Ben tolga yaragim büyüktür seks düşkünü ateşli bayanlar dul bayanlar evli bayanlar olgun kendine güvenen seks düşkünü ateşli bayanlar hadi ara beni 0539 874 15 80

      Sil
    5. Ben tolga yaragim büyüktür seks düşkünü ateşli bayanlar dul bayanlar evli bayanlar olgun kendine güvenen seks düşkünü ateşli bayanlar hadi ara beni 0539 874 15 80

      Sil
  2. Merhaba ben ist kaan 05385815629 tek ama tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama 05385815629 wwatsap carı sms gaylar aramasın

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

    YanıtlaSil
  4. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
  5. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, kilolu ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.işte buda benim. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  6. İstbul genze van evli mutsuz seksi seven bayan arasn 05536478112

    YanıtlaSil
  7. İstanbul gebze kartal umranye van dogubeyazt evli mutsuz seksi durut bayanlar varsa arasnlar canim 05536478112

    YanıtlaSil
  8. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  9. sert ve küfürlü 0545 697 63 00 Volkan

    YanıtlaSil
  10. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  11. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil