Pages

6 Haziran 2014 Cuma

Kızlığımı kolay olsun diye ilk yaşlıya deldirdim

slm bn esm üni. iken sınıfımdaki kız arkadaşlarımın sevgilieri ile yaşadıklarını anlatmalarını hep dikkatle ve kıskançlıkla dinlerdim. Ben çok istememe rağmen böyle bir deneyimim olmamıştı. Çünkü – bulunduğumuz ilçenin zengin ve umumiyetle çekinilen bir ailesidir. Erkek arkadaşım hiç olmamıştı. Çok güzel sayılmam; kısa boylu, küçük göğüslü ve genel olarak da ince vücutluyum. Ama kafama iyice koymuştum, o yaz muhakkak cinsel birleşme olmadan bir erkekle birlikte olacaktım. Bekaretimi kaybetmek istemiyordum. Okullar bitip tatil geldiğinde yazlığa taşındık. Ama pek de değişiklik olmamıştı; çünkü yazlık yakın bir bir yerde idi ve yine oradakiler de ailemi ve beni tanıyordu. Yaşamak istediğim şeyi yabancı birisi ile yaşamam gerektiğini anladım. Aklıma oradaki jandarma karakolundaki bir askerle yapmak fikri geldi. Hem başıma bela olmazdı hem de onun için iyi olurdu. Bir kız arkadaşıma durumu anlattım ve bir plan yaptık. Karakolun karşısındaki bir çay bahçesinde tavla oynuyormuş gibi yaparak saatlerce oturduk ve karakoldaki tüm askerleri gördük nerede ise. Çoğu hoşuma gitmemişti. Esmerdi çoğu. Ama iki tanesi iyiydi. Biri kumral ve uzun boylu idi. Diğeri de sarışındı. Öğleden sonra oradan kalktık ve bizim evin balkonuna yerleştik. Karakolu görüyordu. O iki yakışıklıdan birinin çıkmasını bekledik. Annemler balkonu kendilerine bırakmamızı söyledi ise de onları dışarı gezmeye gönderdik. Balkon bu akşam bizim dedik. Gecenin bir buçuğuna kadar falan iskambil ve tavla oynuyormuş gibi yaparak gözlem yapıyorduk. Ama iyi gözleyememişiz ki benim kumral devriyeden karakola dönüyordu. Çıkarken görememiştik. Bir sonraki gün öğleden itibaren arkadaşım bana sevişmeyi anlattı. Ne kadar ileri gidebilceğimi, nelere izin vermememi falan anlattı. Gece olmuştu. Arkadaşımla birlikte sahilde gezinmeye başladık. Zaten büyük bir yer değildi. Sahil boyunca yol uzanıyordu. Yolun karanlık olduğu yerde bank olmadığı için biz de su deposu gibi bir yerin üzerine oturup beklemeye başladık. Arkadaşım yine anlatmaya devam ediyordu. Ben zaten azgındım. Bir de iki gündür sevişme yolunda bulunduğum için daha da azıyordum. Biz bekledik bekledik benimkiler geçmediler yoldan. Gece saat on iki olunca arkadaşım \”Ben gidiyorum\” dedi ve gitti. Ben ise biraz daha durmaya karar verdim. Birkaç dakika sonra su deposunun demir kapısı açıldı. İçeriden elli ellibeş yaşlarında orta boylu bir adam çıkıp yanıma geldi. Ben korkmuştum. Bana \”Arkadaşınla konuştuklarını duydum. Askerler yok diye üzülme. Ben veririm sana istediğin şeyi. Hem bak ben de sarışınım\” dedi. Ben reddedince, \”Korkma. İçine girmem. Hem senin azgınlığın geçer hem de ben taze bi kızla sevişmiş olurum\” dedi. Ben istemediğimi söyledim. Yanıma oturdu. Konuşmaya başladı. Yarım saat falan beni ikna etmek için konuştu. Konuşurken gayet saygılı ve dikkayliydi. Herhangi bir yerime dokunmadı veya sözümü kesmedi. Yavaş yavaş ister olmuştum. \”Hadi kumlarda yürüyelim. Elele tutuşuruz, birbirimizi elleriz, ben sana sikimi gösteririm. Sonra istemezsen gidersin\” dedi. Ben de kabul ettim. Terliklerimi elime aldım ve kumlarda yürümeye başladık. Sokak ışıkları kumları aydınlatmıyordu, ay da o kadar parlak değildi ve karanlıkta elele yürüyorduk. Sonra adam elini omzuma attı. Biraz sonra da popoma indirdi. Yoğuruyordu. \”Sen de bir şeyler yapsana. Öyle odun gibi durma. Bu tek kişilik bir şey değil. İki kişilik bir iş bu sevişme\” dedi. O zaman ben de elimi penisine attım. Hiç de arkadaşımın anlattığı gibi büyük veya sert değildi. Ben neden sert değil diye sorunca \”Vakti gelince sertleşir. Bu yaşta kolay olmuyor o\” dedi. Ben bu kez cesaretlenip elimi şortunun içine soktum ve külodunun da içine soktum. İnternette gördüğüm kalkmamış penislerden daha kalındı; boyu da bir elimin içine sığacak kadardı. Adam \”Çok hoşuma gitti. Okşa, devam et\” diyordu. Ben de okşadım. Adam şortunu indirdi. Ben şaşırdım. O da \”Kimse görmez. Çok karanlık bir gece\” dedi. Ben yere çöküp okşamaya devam ettim. Adam badimi çıkartmaya çalıştı. Ben engelledim ve \”Kumlarda sevişmeyelim. Eve kumlu saçlarımla gidemem\” dedim ve adam şortunu çekti. Su deposuna geri döndük. İçeri girdik. Su deposunun içirisinde mısırlar vardı. Adam haşlanmış mısır satıyormuş ve su deposunun içinde kalıyormuş. Bu kısa sohbetten sonra adam soyundu. Ben de soyundum. Dudaklarımdan öpüyordu. Ben tiksindim. Tiksindiğimi anlayınca bıraktı. Sonra ayağımın altındaki tuğlalardan birini aldı ve benim arkamı çevirip penisini popoma bastırmaya başladı. Çok hoşuma gitmişti Bu sitede anlatılan otobüs hikayelerindeki gibi tam ortaya hizalıyordu. Bir iki dakika sonra aleti iyice büyümüştü. Beni yere yatırdı ve önüme sürtmeye başladı. Vajinamın dudaklarında gezindikçe büyük zevk alıyordum. Arkadaşım yalanınca daha çok zevk alacağımı söylemişti. Ben de adama yalamasını söyledim. O da yalamam dedi. Ben ısrar ettim. O da önce sen yala dedi. Ben filmlerde gördüğüm gibi yalamaya çalışıyordum. Adamın penisi iki elime tam geliordu. Belki ellerim küçük olduğu içindir. Neyse ben filmlerdeki gibi yapamasam da adam gayet memnundu halinden. Fazla yalamadım. Çabuk bıraktım ve \”Sıra sende\” dedim. Yere uzandım ve yaşlı adam da vajinamı yalamaya başladı. Ben çok büyük zevk alıyordum. Adam bırakacak gibi oldu ama ben \”Durma; durursan bağırırım, milleti buraya toplarım\” dedim. Adam istemeye istemeye yalamaya devam etti. Biraz sonra ben boşaldım. Adam \”Hadi, sende sıra\” dedi ama bende zevkten yalayacak hal kalmamıştı. Beni ayağa kaldırdı ve arkama geçip sert penisini popoma hunharca bastırıyordu. Elleri de memelerimde idi. Birkaç dakika sonra \”boşalacam\” dedi ve beni göbeğimin üstüne yere yatırdı. Bir iki defa da yerdeyken popomun arasında kızakladıktan sonra belime ılık ılık boşaldı. Pislikleri peçete ile temizledi. Ben de kalkıp giyindim. Adam bana teşekkür etti ve \”İçine girilmesini istemiyorsan bana gel. Ben söz dinlerim. Artık bana güvenebileceğini biliyorsun\” dedi. Giyinindim ve birlikte su deposundan çıktık; ben giyinikken o çırılçıplaktı. 20 metre uzaktaki duşlara gidip duş yaptı. Kumsal o saatte bomboştu ve kapkaranlıktı. Duş yapmasını seyrettim. İşi bitince ben evime döndüm o da depoya.Eve dönünce saat 04:00 gibi idi. Herkes yatmıştı. Ertesi gün çok azar işittim.

19 yorum:

  1. Merhaba ben ist kaan 05385815629 tek ama tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama 05385815629 wwatsap carı sms gaylar aramasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
  3. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

    YanıtlaSil
  4. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, kilolu ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.işte buda benim. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  5. Dikkat ORUSPU FAİSE RUHLU KİZLAR VE KADİNLAR SELAM BEN İST. GOP TAN KENAN TANİSMAK KONUSMAK İSTEYEN CİCİ KİZLA BOSALMAK İSTEYEN HANİMLAR KOCASİNİ ALDATMAK İSTEYEN KADİNLAR JİGALO ARAYAN BAYANLAR KARİSİNA ES KOCA ARAYAN ERKEKLER ARAYİN TANİSALİM GORUSELİM YAS 32BOY 168 KİLO 60 ARAYİN NOT PASİFLER VE GAYLAR ARAMASİN SADECE NE İSTEDİGİNİ BİLEN KİZLAR VE KADİNLAR ARASİN TABİKİDE KARİSİNA KOCA ADAYANLARDA NO.5423676203 SELAN BEN İST. GOP TAN KENAN TANİSMAK KONUSMAK İSTEYEN CİCİ KİZLA BOSALMAK İSTEYEN HANİMLAR KOCASİNİ ALDATMAK İSTEYEN KADİNLAR JİGALO ARAYAN BAYANLAR KARİSİNA ES KOCA ARAYAN ERKEKLER ARAYİN TANİSALİM GORUSELİM YAS 32BOY 168 KİLO 60 ARAYİN NOT PASİFLER VE GAYLAR ARAMASİN SADECE NE İSTEDİGİNİ BİLEN KİZLAR VE KADİNLAR ARASİN TABİKİDE KARİSİNA KOCA ADAYANLARDA NO.5423676203

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
  6. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  7. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  8. sert ve küfürlü 0545 697 63 00 Volkan

    YanıtlaSil
  9. 05536478112 seksi doymiyan durut bayan arasn0

    YanıtlaSil
  10. SELAM YARAMAZ CİLGİN CİCİ KİZLAR BEN KENAN İST MECİDİYEKOYDEN REAL DEN GORUSMEK İSTEYEN KİZLAR KARİSİNA KOCA ARAYANLAR MESAJLASMAK İSTEYEN KİZLAR JİGO ARAYAN OLGUN BAYANLAR ALDATMA HEYECANİ YASAMAK İSTEYEN HANİMLAR ARAYİN MESAJ ATİN TANİSALİM EYLENELİM NOTTTTT TOPLAR PASİFLER GAYLAR ARAMASİN....5423676203 yas 32boy 168 esmerim sempatigim arayin kizlatrrr

    YanıtlaSil
  11. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  12. İstanbulda yaşayan genç kızlar öğrenciler herşey gizli kalacak arayın yada yazın sanal real farketmez konuşalımgörüşelim merakı olanlara arabamla gezdirip direksiyon öğretirim 0535 354 83 66.

    YanıtlaSil
  13. İstanbulda yaşayan genç kızlar öğrenciler herşey gizli kalacak arayın yada yazın sanal real farketmez konuşalımgörüşelim merakı olanlara arabamla gezdirip direksiyon öğretirim 0535 354 83 66.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil