Pages

6 Haziran 2014 Cuma

Nişamlımın bekaretini arkadaşlarımla bozdum

Selam sizlere başımdan geçen çok güzel bir hikayeyi yazacağım ben 27 yaşındayım askerliği yeni bitirmiştim ve gelince işimi de elime aldım artık evlenme zamanı gelmişti ailem uzun bir araştırmadan sonra ban güzel bir kız bulmuştu adı nesrindi nişanlımın türbanlı 16 yaşında bir kızdı. Nufusta 2 yaş buyuk yazdırılmıştı. nesrin gerçekten yaşına göre uzun boylu alımlı bir kızdı. İyice kaynaşıp nesrinle bol bol geziyorduk. Fırsat buldukça birbirimizi soyar ve birbirimizi yalar okşardık nesrin buna bayılıyordu onla anlaşmıştık ilk birleşmeyi gerdek gecesinde yapacaktık. Ben internette chat yapmayı çok severdim ve genelde kendimi evli diye tanıtır karımı sikmek isteyen kişilerle yazışırdım bu bana çok zevk verirdi. Burda tanıştığım birisiyle çok samimi olmuştuk o 43 yaşında eşi felçli olan birisiydi onla bu şekilde bay uzun yazışınca artık onu kandırmamalıyım diye düşündüm ve bütün gerçekleri on anlattım o hiçbir şekilde beni niye kandırdın sahtekar falan demedi hiç yakınmadı fantazilerimin çok güzel olduğunu istersem evlendikten sonra bunları deneyebileceğimizi söyledi o zamana kadarda görüşüp iyice yakın arkadaş olalım dedi. Bende tabi neden olmasın dedim onunla bol bol yazışıp yapmak istediklerimizi konuşuyorduk ama ben hiç nesrine bir şey söyleyemediğim için bana çok zor geliyordu bu konular. Derken onla buluştuk başı hafif kel saçları beyazlamış formunu korumuş birisiydi hafif göbeği vardı çok sevecen bir insandı uzun uzun sohbet ettik ve birbirimizi iyice tanıdık nişanlımın resimlerini gösterdim çok beğendi ve muhakkak birlikte olmak istediğini söyledi artık tüm sohbetlerimiz nişanlım üzerineydi her sohbetimizde o ve arkadaşları nişanlımı sikiyorlar bende onları izliyor gibi fantaziler kuruyorduk bana yarrağını ballandıra ballandıra anlatıyordu çok kalın ve büyük olduğunu söylüyordu resmini istedim oda istersem yarın buluşabileceğimizi yakından gösterebileceğini söyledi bende kabul ettim sonraki gün buluştuk ve beraberce onu evine gittik. Oturduk eşini memleketine yolladığını oğluyla yaz boyu orda kalacaklarını söyledi. Bizim düğünümüzde ağustos sonu gibi olacaktı mayıs 25ndeydik neyse evde çay falan içtik çok heyecanlıydım çünkü geliş amacımız belliydi hazır olup olmadığımı sordu bana benimde soyunmam şartıyla soyuna bileceğini söyledi ikimiz ayrı odalar geçip soyunduk ve hazır olunca ikimizde içeri girdik ben elimle sikimi tutuyordum o ise koca ve kalın kalkmamış yarrağını sallaya salya yanıma geldi. Gerçektende çok heybetli görünüyordu bana ellersem hemen dikleşeceğini söyledi ben çok heycanlıydım nesrinim amına girmesini çok istediğim yarrağı elime alacaktım elime aldığım gibi hareketlenmeye başladı hemen de kocaman oldu gerçekten sikini okşadıkça nesrini Orhan’ın altında düşünüyordum sonra öyle çıplak durduk ve uzun uzun sohbet ettik ben orhana bunu nesrine söyleyemeyeceğimi belki de onunda kabul etmeyeceğini söyledim oda çok istersem ikna edebileceğimi söyledi ben nesrinimi üç erkeğin aynı anda sikmesini çok isityordum ama bu hayal gibiydi orhan bana bak dedi nesrinle beraber sex resimlerine bakın filimler izleyin hikayeler okuyun oda bu fikirler alışsın dedi. Biraz düşününce ona hak verdim artık hep nesrinle berber gezdiğimizde hemen benim bilgisayarın başına getirip grup sex resimleri filmleri koca sikli erkelerin filmlerini izletiyordum nesrini çok hoşuna gitmişti ilk başlarda çok beğenmedim falan diyordu ama sonraları izledikçe çok zevk aldığını gördüm orhana bu iş olacak gibi dedim çünkü nesrine sen olmak istermiydin falan dediğimde evet iki kişi arasında olmak güzel olurdu grup sex güzel görünüyor falan demişti hata beni yalarken bile çok azmıştı öyle iştahlı yalıyordu ki her halinden istediği belliydi. Onunla bir sohbetimizde bende seni gerçekte öyle görmek isterim dedim bu beni çok zevklendirir dedim oda bana beni deniyorsun değil mi dedi yok dedim gayet ciddiyim oda tabi düğünden sonra deneriz dedi. Senin böyle düşünmen beni daha da çok azdırır dedi. Düğünden sonra yapmaya karar verdik bunu orhana söyledim oda çok sevindi ve dedi ki o kadar beklemeye bence gerek yok bence biz bunu hemen yapalım dedi hem izin verirsen nesrinin bakireliğini de ben alayım bunu çok istiyorum nesrin ilk sikilişinde şöyle koca bir yarrak tarafından sikilsin ki zevkin doruklarına çıksın hep sikilmek istesin bu fikir benimde çok hoşuma gitmişti bunu düşüneceğimi söyledim orhanda ban düşünme yap dedi hem senin çok istediğin fantazin varya nesrini üç kişi beraber sikeceğiz dedi sende çok zevk alacaksın ona söyle 5 kişi antalyada çok güzel bir tatil yaparız bir hafta ve gerdek gecesi grubu kurarız böyle söyleyince çok aşırı derecede azdım ve evet ikna edeceğim dedim ama nesrini ilk senin sikeceğini söylemeyeceğim dedim oda daha iyi belki onu kabul etmez ama odada olunca mecbur kalacak ben hemen eve gittim nesrini aradım ve buluştum ona her şeyi tek tek anlattım ama bunu düğünden sonra yapacaktık dedi bende ne fark eder nasılsa evleneceğiz bir şey olmaz dedim. Tamam dedi sen o kadar çok istiyorsan olur neden olmasın dedi. Evet sonunda hayallerim gerçekleşecekti hatta düşündüğümün de üstünde güzel bir fantaziydi herhalde hiçbir kız böyle bir şey yaşama fırsatı bulmamıştır ilk gecesinde nesrin ailesiyle görüştü ve ikimizin bir haftalık tatile çıkacağımızı söyledi aileside ben olunca kabul etti ben orhanı aradım ve ne zaman isterse gidebileceğimizi söyledim oda bana nesrinide al gel yarın bir görüşüp kararlaştıralım dedi bende tamam dedim ve buluşmaya gittik nesrinle tanıştırdım ve orhan beyle gideceğiz tatile dedim. Tokalaştılar orhan nesrine çok genç ve güzelsin dedi böyle bir şeyi istiyor musun diye sordu oda başını sallayarak istediğini belirtti orhan nesrine iki arkadaşım daha bize katılacak dedi. Seni zevkten çıldırtacağız merak etme dedi orhan hepimiz sana göre yaşlı sayılır 43 yaşındayız olur mu dedi nesrin her şeye ok diyordu. Kararlaştırdık ve Cuma günü yola çıktık 10 gün kadar tatil yapacaktık. Antalyada apart otellerden iki katlı olanların üst katını biz alt katını onlar tuttular. Geceye hazırlanmaya başladık nesrini soydum ve vücudunun herhangi bir yerinde kıl olup olmadığına baktım heryeri tertemizdi yeni aldığım tangayı giydirdim ona ve orhanın onun için aldığı gelinliği giydi ve akşamı beklemeye başladık akşam saat 7:30du zaten yemekler odalara geldi bir güzel yedik ve onları beklemeye koyulduk saat 8:30 gibi kapıdaydılar içeri buyur ettim onları nesrin bizi yatak odasında bekliyordu. Kapıyı kilitleyip odaya geçtik orhan ve arkadaşları gelip nesrini ayağa kaldırdılar orhan nesrinin duvağını kaldırıp dudaklarından öpmeye başladı nesrin biraz şaşırmıştı ilk ben olacağımı sanıyordu bende ona canım aşkım seni ilk orhan sikecek onun siki çok güzel kadınlığa öyle koca bir sikle adım atmalısın dedim oda sen istedikten sonra dedi orhan nesrini yatağa sırt üstü uzattı ve gelinliğinin altını kaldırıp tangasını çıkardı ve amını yalamaya başladı arkadaşları da siklerini çıkarıp nesrine uzattılar nesrin ikisini de yalamaya başladı orham bana muratcım sende benimkini kaldır boşta kaldı dedi bende soyundum ve orhana soyunmasında yardım edip sikini elimle okşayıp kaldırmaya başladım orhanda öyle olmuyor yalarmısın dedi bende yalayarak iyice orhanın sikini kaldırdım orhan ayağa kalktı ve sikin nesrinin darcık amına dayadı ve yavaşça başını soktu orhanın koca siki nesrinin darcık amına girmeye başladı nesrinin acıdan yüzü buruşmaya başladı orhan sikini ittirip birden nesrinin amının derinliklerine ulaştı nesrinden acı bir feryat duyuldu ama hemen zevk almaya başladı orahının koca siki ona büyük zevk veriyordu orhan bir iki kere gidip geldikten sonra nesrin inleyerek orgazma ulaştı orhan durmadan girip çıkıyordu bu işi çok iyi yaptığı belliydi nesrin durma kocacığım sik diyordu çok tatlı sikin var orhan nesrini kucağına kaldırdı sikini hiç amından çıkarmadan ve nesrini üstüne aldı yılmaz sikini nesrinin ağzından çıkarıp arkasına geçti ve götünü yalamaya başladı. Orhan yılmaz için çok güzel göt alıştırır ve siker dedi. Bu onun uzmanlık alanıdır yalamasından da belliydi nesrin o kadar çok zevk almaya başlamıştı ki zevkten deli oluyordu yılmaz parmağını iyice ıslatıp nesrinin götüne sokmaya çalışıyordu ama deliği o kadar dardı ki parmağı bile girmekte zorlanıyordu orhan alttan girip çıkıyor canda nesrinin ağzını sikiyordu yılmazda uzmanlık alnındaki işlerden biriyle uğraşıyordu benim canım nişanlımın o güzel göt deliğini genişletmeye çalışıyordu bir parmağını sokmuş ikinciyi sokmaya uğraşıyordu işini o kadar ustaca yapıyordu ki nesrine hiç acı vermemişti ve sonunda ikinci parmağını da soktu ve genişletmeye devam etti artık koca sikinin küçücük götte yerini alma zamanı gelmişti koca sikinin başını ıslatıp sikini nesrinin göt deliğine dayadı ve yavaşça içeri kaydırdı o kadar yavaş yapıyordu ki nesrin sadece zevk alıyordu hiç acı hissetmediği belliydi başını biraz daha ittirirken şimdi biraz canım yanacak canım kendini sakın kasma yoksa çok acır dedi nesrin tamam kocacığım dedi yılmaz daha da zevklendi ve sikini küçük göt deliğine sokmaya devam etti dediği gibi nesrin acı çekmeye başladı acıyor dedi yılmaz sakın kendini sıkma şimdi geçecek dedi ve sikinin başı küçük göt deliğinde kayboldu artık bundan sonrası kolay dedi ve sikini yarsına kadar nesrinin götüne soktu ve bekledi ve sonra dışarıda kalan kısmını da sonuna kadar soktu harika bir görüntü vardı nesrinin amında götünde ve ağzında koca sikler zevkten inliyordu yılmaz sikin diple di ve gidip gelmeye başladı nesrin çığlık atarak boşalmaya başladı ve çok güzel bir şey sikilmek aşkım iyi ki senin teklifini kabul etmişim dedi artık herkes tempolu bir şekilde nesrine girip çıkıyordu artık onların da sona geldiği belliydi orhan arkadaşlar herkes nesrinin amına boşalacak ona göre dedi ve herkes olduğu yerden çıktı ve nesrini yatağın kenarına getirip bacaklarını omuzuna aldı ve gidip gelmeye başladı hızlı bir şekilde gidip geliyordu ve birden sarsılarak nesirinin amının derinliklerine boşalmaya başladı nesrin doğum kontrol hapı aldığı için bunu hiç dert etmiyorduk. Sıra yılmazdaydı yılmaz orhanın boşalttığı yeri aldı ve oda gidip gelmeye başladı ve amın çok tatlı küçük karım oda götün kadar tatlı amına girip çıkıyor nesrin zevkten uçuyordu ve oda tazyikle nesrinin amının derinliklerini döllüyordu hemen can geldi ve oda girip çıkmaya başladı canda hızlı hızlı gidip geliyordu nesrinde harikasın kocacım daha hızlı sik bu küçük amı doldur diyordu canda artık dayanamayıp inleyerek nesrinin amına boşaldı bende iki kez 31 çekerek boşalmıştım benim içinde çok zevkliydi orhan murat sıra sende dedi şimdi sen karımızın amını yalayacaksın dedi bende yalamaya başladım nesrinin amı çok tatlı olmuştu amından orhan yılmaz ve canın dölleri sızıyordu bende hepsini yalıyordum o gece sabaha kadar nesrini hiç durmadan siktiler yorulmak nedir bilmiyorlardı hepsi birden bir götüne bir amına bir ağzına boşaldılar artık sabah saat 7 de kimsede hal kalmamıştı hepimiz yatıp uyuduk.

10 yorum:

  1. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  3. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  4. sert ve küfürlü 0545 697 63 00 Volkan

    YanıtlaSil
  5. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  6. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  7. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  8. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  9. Mrb sadece istanbuldan Buldan gizlilik önem veren ciftler ve bayanlar bekarim gizlilik içersinde tanışmak isteyen varsa 22 santim gay lar kesinlikle ara masin 05352250079

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil