Pages

6 Haziran 2014 Cuma

Seksi komşum ayşe hanım beni çıldırttı bende onu derin siktim

Slm bn murat bir komşum var ona bidim bileli aşığım bazı günle evde yanlız olduğumda onu düşünerek 31 çekerdim çok güzel kalçaları var her erkeği baştan çıkaracak şekilde yuvarlak özellikle dışarı çıktığında aşırı derecede kişiyi tahrik ederdi göğüsleri biraz iriceydi sanki beni yalayın der gibi sallanıyorlar kocasını 3 sene önce kalp krizinden kaybetti her erkeğin sahip olmak istediği bi bayandı benim evle onu eve arası yakındı bir gün evin önünde otururken mehmet diye bir ses duydum baktım bana seslenen ayşe hanımdı buyur dedim bir dakika gelebilirmisin diyince bende hemen koşar adımlarla evine gittim üzerinde iş yapamak için geydiği şalvar biçimde bir etek vardı ama o güzelliği dahada belirgin hala getiriyor bende onunla olmak için can atıyordum içeri gelirmisin diyerek bende içeri girdim yatak odasına geçerek karyolanın yerini değiştirmek istediğini söyledi beraber 15 dakikada yerini değiştirdik biraz yoruldum tabiki o da bunu anlayarak oturmamı birer kahve içmeyi önerdi tabi bende onu yakında görmek istediğim için evet dedim mutfağa giderken arkadan bakarak daha da azmaya başladım her an ona sahip olmak içimn yanıp duruyor hırsımda dudaklarımı ısırıyordum kahveleri getirerek sohbet etmeye başladık tabi yavaş yavaş konu kadın erkek ilişkilerine gelmeye başladı bana kız arkadşım olup olmadığını sordu bende var ama sadece arkadaş olduğumuzu cinsel birliktelik yaşamadığımı söyledim bana dönerek bak ben 3 senedir erkek eli değmedi kokusunu bile özlemeye başladım diyince benim ufaklık yavaş yavaş kalkmaya başladı görmemesi için elimle tampon yapıyordum ama bütüm uğraşlarıma rağmen anladı bana kapatmamı bunu normal bir şey olduğunu söyleyerk rahatlatmaya çalıştı beni nasıl bulduğunu söyleyerek gözüyle süsmeye başladı bende çok güzel olduğunu her erkeğin hayel ettiği bir bayan olduğunu ve sana bir itirafta bulunabilirmiyim deyinve onu düşünerek bazı geceler 31 çektiğimi itiraf etttim dmek ki beni beğeniyorsun o zaman bu yanan vücutlrın ateşini söndürmemiz lazım diyerek yanıma geldi hemen dudağıma yapışarak şehvetli bir şekilde öpüşmeye başladık birbirimizi soyarak çırılçıplak kalarak sevişmeye başladık ben hemen bacak arasına girrek 3 senedir güneş yüzü görmemiş bal kutusuna yapıştım yalayark zevk suyunu içmye onu kudurtmaya başladım tabi oda boşdurmayarak benim yarağı ağzına alarak resmen ağzıyla 31 çekiyor beni kudurtuyor elimden tutrak yatak odasına geçtik 69 pozisyonu alarak birbirimizi yalıyor ben de bir andan götüne parmağımı sokuyor aahhhhhhhhhooooooohhhhhhhhhhhh h sesleri altında ye beni ayşe ablanı yarağa doyur beni çatır çatır sik diye bağırıyordu öyla 15 dakika ön sevişmemizden sonra benim azmanı 17 cm olan yarağımı sırılsıklam olmuş amcığına bir anda giriş yaptım o da başını sağ sola sallayarak zevketen bağırıyor beni vahşice sikmemi ist,iyordu sonra onu kucağıma alarak üstümde zıplatarak göğüsleride sallanıyor bu beni dahada azdırıyordu öyle ilk postayı içine akıttım üstümde olduğu için döller yavaş yavaş göbeğime akıyordu ayşe canım bunlar ziyan olmasındiyerek diliyle bir güzel göbeğimi temizledi birer sigara içerek dinlendik ayşe boşdurmayrak benim yarağı ağzına alarak uyandırmaya başladı bundada başarılı oldu tekrar ayağa kalkan yarağımgirecek delik aramaya başladı bu sefer seni götten sikmek istiyorum diyince küçük deliğime alamam ki senin azmanı diyerek onu ikna etmeye çalıştım bana şehvetli gözlerel bakarak lütfen canımı acıtma olurmu diyerek yanağıma bir öpücük kondurdu çekmecesinden krem getirerek iyice büzülmüş olan deliğine sürerek yuımuşattım paramağımla içine güzelce sürdüm benim yarağın kafasınada biraz sürdükten sonra yağımı yavaş ayavaş içine sokarak zevketen kalçasını bir oyana bir buyana kıvırmaya başladı tabi bu beni dahada tahrik etti ve bir anda yarağımın hepsini köküne kadar soktum öyle 15 dakka gdip geldim ayşe güzelim deminki acıyı unutmuş zevk çığlıkları atarak bende o tempoyla götdeliğinin içne hepsini akıttım yarağım içinde kalacak şekilde üstüne uzandım küçülen yarağım kendiliğinden çıkana dek içinde kaldı çok güzel oldu birlikteliğimiz diyerek dudağına yapıştım saatin nasışl geçtiğini anlamadam karanılk çökmeya başladı üstümüzü geyerk o geceyi noktaladık ama ertesi günler o anları doysıya sınısızca yaşamaya devam ettik taki köyünden gelen bir akrabasının artık burda kalmasına gerek olmadığını söyleyerek 15 gün içinde memleketlerine taşındılar o anları çok özlüyorum benimle hetürlü fantazilerinizi çılgınca yaşamak isterseniz ekleyin tanışalım istanbul avrupa yakasında ikamet ediyorum istanbullu olgun ve seksi bakımlı dul,evli,mutsuz,kaplı baynalarla tanışmak istiyorumfantazi_3460@hotmail.com a gelin özel davetim olarak sizleri bekleyen sürprizimle tanışın görüşmek dileğiyle...

14 yorum:

  1. Merhaba ben ist kaan 05385815629 tek ama tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama 05385815629 wwatsap carı sms gaylar aramasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 05373071055.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız

      Sil
    2. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    3. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    4. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
    5. Mrb sadece istanbuldan Buldan gizlilik önem veren ciftler ve bayanlar bekarim gizlilik içersinde tanışmak isteyen varsa 22 santim gay lar kesinlikle ara masin 05352250079

      Sil
  2. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

    YanıtlaSil
  3. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, kilolu ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.işte buda benim. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  4. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
  5. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  6. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR YAŞ 38BOY 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN 05373215942 05373215942 05373215942 

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil