Pages

6 Haziran 2014 Cuma

Yengemin ablasını ormanda çok fena siktim

Size gerçek erotik itirafıımdan bahsetmek istiyorum.Yengemle Hande ile çok iyi anlaşırdık. Nedense beni çok sever, sık sık sarılır öperdi. Liseye gittiğim yıllara kadar böyle gitti. Liseye başladığımda artık sakallarım çıkmaya başlamış, erkeklik organım kocaman olmuştu. Bu arada yengemle arkadaşlığımız da iyice ilerlemişti. Artık kız arkadaşlarımla ilgili konuları bile yengemle konuşur olmuştuk.Bir gün bana kız arkadaşlarınla sevişiyor musun diye sordu. Ben de hayır dedim. Sebebini sorduğunda da bu işi şimdiye kadar hiç yapmadığımı, ayrıca erkeklik organımı küçük bulmalarından korktuğumu söyledim.Sikinin boyutları ne kadar diye açık açık sorunca önce şaşırdım, sonra da 16 cm. boyu, 4.5 cm de çapı var dedim. Şuna bir bakayım dedi ve fermuarıma elini atıp sikimi çıkardı. Ben daha ne olduğunu anlayamadan okşamaya başladı. İyice heyecanlandığım için sikim iyice küçülmüş, utanç içindeydim. Yengem beni anlamıştı ve heyecanlanma, kendini rahat bırak. Sadece ne kadar kalın diye bakmak istiyorum dedi ve eliyle sikimi okşamaya devam etti. Sikimde yine hareketlenme olmayınca yavaşça ağzına alıp emmeye başladı. Acayip zevkli birşeydi. Sikim son hızla dikildi ve çatlayacakmış gibi zonk zonk atmaya başladı. Yengem şöyle başını kaldırıp sikime baktı ve çok tatlı bir sikin var, bu sikle istediğin her kadını mutlu edebilirsin, yeter ki sadece kendini düşünme ve biran önce belini akıtmaya çalışma dedi. İstersen sana sevişme hakkında biraz bilgi vereyim dedi ve anlatmaya başladı. Önce öpüşmeyi öğretti ve dudaklarından kana kana öptüm, dilimi ağzına sokturdu ve bana hiç bilmediğim zevkleri tattırdı. Sonra göğüslerini ve kalçalarını okşattı. Ardından yengemin o enfes balık etinde kalçalarını zevkle okşadım. Külotunun üzerinden amını okşattı ve külotunun nasıl ıslandığını göstererek, artık bu durumdaki kadın hazır demektir, işte şimdi istediğin gibi sikebilirsin dedi. Ama kendisini sikmeme izin vermedi. Uzan dedi ve sikimi tekrar ağzına alıp emmeye başladı. Ardından ağzına tatlı tatlı fışkırdım.Temizlendikten sonra yengemin dizine başımı koyup uzandım. Yengem, bana sakın kızma emi. Bugüne kadar amcandan başkasına vermedim. Seni ne kadar sevdiğimi bilirsin. Sırf ilk orgazmını tadasın, kızlarla biraz daha iyi sevişebilesin diye sana bu kadar izin verdim. Sakın yanlış anlama emi dedi. Yalnız ilk sikişini iyi bir orospuyla yapman lazım. Senin için bunu ayarlayacağım dedi ve iki gün sonra da hadi koçum hazırlan bir saat sonra milli oluyorsun. Sakın yüzümü kara çıkarma dedi. Gerçekten de bir saat sonra 3. kattaki komşumuz Esma Hanım bize geldi. 45 yaşlarında dl bir kadındı. Yengem kulağıma ateşli bir orospu kadar zevkle kendini siktiren başka bir kadın bulamazsın. Onun için yaşlı maşlı deyip yüzünü buruşturma. Şunun amının tadına bir bak, ondan sonra bana hergün Esma Teyze’yi bir daha ayarla diye yalvaracaksın dedi. Esma Teyze’yi kanepeye oturttuk. hoşbeşten sonra yengem, Esma’cığım, 10 yıldır kocandan ayrısın, amının ne kadar kızgın olduğunu tahmin edebiliyorum. Konuştuğumuz gibi sana sevgili yeğenimi ayarladım. Onu ne kadar mutlu edersen beni de o kadar mutlu etmiş olursun dedi. Esma Teyze önce utandı ama hemen toparlanıp garip bir şekilde sırıtmaya başladı. Bana karşı çok acayip bakıyordu. Kendimi sanki biraz sonra bana tecavüz edilecekmiş gibi hissediyordum. Yengem, hadi artık başlayalım dedi ve bana hadi koçum öğrettiğim her şeyi bu kaltağa uygula da amı erkek görsün dedi. Esma Teyze’ye yaklaştım ve ayağa kaldırdım. Eteğini yukarı toplayıp bacaklarını okşamaya başladım. Siyah, diz üstüne kadar uzanan şeffaf bir çorabı vardı. Çorabın bitim yeri ile teninin çıplak olduğu kısma baktım. Müthiş tahrik ediciydi. Esma Teyze’nin tombul bacaklarını okşayarak amına kadar geldim. Bu arada söyleyeyim, Esma Teyze 1.60 boyunda 80 kilo kadar ağırlıkta şişman bir tombalak. Ama yüzü çok güzel. Ayrıca vücudu o şişmanlığa rağmen çok talı kıvrımlara sahip. Esma Teyze’yi soymaya başladım. Yengem de bana yardım etti ve Esma Teyze çorapları hariç çırılçıplak kaldı. Ben de hemen soyundum ve Esma Teyze’nin memelerine yumuldum. Yere yatırıp yüzüstü çevirdim ve o tombul ama biçimli kalçalarını okşamaya başladım. Şişman kadınlar ne adar hoş oluyormuş, nereye elimi atsam avuçlarım dolup taşıyor. Esma Teyze’yi sırtüstü çevirdi ve dudaklarına yumuldum. Dudaklarımı ne biçim emiyordu, anlatılır gibi değil. Elini sikime atıp okşamaya başladı, ardından ağzına alıp biraz emdi. Geleceğimi anlayınca içime boşal koçum dedi ve bacaklarını iyice yanlara ayırdı. Amını dudaklarını ayırıp baktım, üfff pespembe ve çok biçimli dudakları olan bir amı vardı. Yengem sikimi tutup Esma Teyze’nin amına bir iki sürttü ve bu am vıcık vıcık olmuş, hadi gir ve içine boşal. Ben az sonra seninkini yine kaldırırım koçum dedi ve sikimin başına bir öpücük kondurup Esma Teyze’nin amına yerleştirdi. Ardından ben bastırdım ve yavaş yavaş sıcacık amın derinliklerine doğru kaydım. İlk kez bir ama giriyordum. Çok zevk aldım. Sikimi aceleyle geri çekince hemen çıktı ama yengem tetikteydi, sikimi hemen Esma Teyze’nin amına yerleştirdi. Artık sikmeyi öğrenmeye başlamıştım. Birkaç kez daha gidip geldim ve Esma Teyze Gelmek üzere olduğumu anlayınca bacaklarını belime doladı ve bana bütün gücüyle sarıldı. Esma Teyze’nin kalçalarını avuçlayıp sikimi hızla amın adaldırıp çıkarmaya başladım. Bu arada Esma Teyze bir elini alttan geçirmiş, taşaklarımı avucunu içine almıştı. Çok değişik bir zevkti. Derken Esma Teyze’ye son bir kez yüklendim ve sikimi amının en derin yerine kadar sokup içine döllerimi fışkırtmaya başladım. Esma Teyze kulağıma dilini sokup arada bir boşal koçum, bu orospuyu sik koçum, ne zaman istersen geçir amıma, aslanım benim diye beni çok etkileyen sözler söylüyordu. Ben neredeyse kendimden geçiyordum ki yengem Esma Teyze’nin amından yarağımı çıkardı ve ağzına alıp emmeye başladı. Hadi koçum bu karıyı daha orgazm etmen gerekiyor dedi ve sikimin tekrar dikilmesini sağladı. Esma Teyze amınının içini bir bezle iyice sildi ve döllü am çok kaygan olur zevkin azalır, hadi koçum eski kocamın en sevdiği pozisyonda sik beni dedi ve önümde domalıp kalçalarını ayırdı. Yengem sikimi peçeteyle iyice kuruladı ve hadi şunun amına kuru kuru gir de biraz canını yak dedi ve Esma Teyze’nin altına yattı. Yengemin başı Esma Teyze’nin amı ile aynı hizada idi. Sikimi Esma Teyze’nin amına yerleştirdi. Sikim bütün bastırmalarıma rağmen çok ağır bir şekilde giriyordu. Esma Teyze çığlıklar atıyor, yırttın beni diye bağırıyordu. Bir iki gidip geldikten sonra Esma Teyze’nin amı iyice alıştı ve kasıklarımı Esma Teyze’nin kalçalarına şap şap vura vura sikmeye başladım. Arada bir bütün sikimi sokuyor, kasıklarımı Esma Teyze’nin o tombul ve yumuşak kalçalarında dinlendiriyor sonra da sikmeye devam ediyordum. Esma Teyze yengeme, senin yeğenin bu işi iyi öğrendi. Beni acayip sikiyor, kadın olduğumu, kanırta kanırta böyle sikildiğimi hiç hatırlamıyorum dedi. Bu beni iyice ateşlemişti. Yengemin de Esma Teyze’nin bızırını emdiğini gördüm, arada bir sikimi çıkarıyordum. Yengem hemen ağzına alıp biraz emiyor, ardından yine sıcacık amcığa yerleştiriyordu. Esma Teyze bana, koçum sırtüstü yatayım da içime öyle gir. Bu pozisyonda orgazm olmak istiyorum dedi ve sikimi çıkarır çıkarmaz sırtüstü dönüp bacaklarını havaya kaldırdı. Hemen amına yerleştim. Esma Teyze’nin nefes alışları iyice hızlandı. Biryandan da ulan orospu çocuğu, bu am hiç böyle sikilmedi. Kahpenin dölü, beni değil sanki tüm sülalemi siktin. Ohhhh dayanamıyorum, kökle amıma, hepsini sok, taşaklarını vurdura vurdura sok. Ohhhh bittim, ne tatlı sikiyormuşsun sen. O orospu yengeni de sik, bu sikten onu mahrum bırakma diye inleyip duruyordu. Derken bacaklarını belime doladı ve kollarınaı boynuma sımsıkı sarıp topuklarıyla kalçalarımı dövmeye başladı. Amcığı sikimi sımsıkı sarıp gevşemeye başladı. Amcığının içinde zevkten dört köşe olmuştum. Sonunda Esma Teyze boşlaıp bitti, kolları ve bacakları gevşedi. Esma Teyze’nin amından yavaşça çıktım. Bu ez orgazm olamamıştım. Sikim amcıktan çıkar çıkmaz lop diye bir ses çıktı ve taş gibi olmuş sikim birkaç kez sallandı. Bu manzara yengemi delirtmişti. Hemen külotunu sıyırıp üzerime oturdu ve sikim yengemin amında yavaşça kayboldu. Yengem sikimin üstünde nebiçim kıvırıyordu. Ellerini geiye doğru verip amının içinde sikime tur attırıyordu. Sonunda altıma yattı ve bacaklarını belime dolayıp, hadi içime gel dedi. Beş dakika kadar da böylr siktim. Bu arada yengem durmadan orgazm olmaya başlamıştı. En sonunda yengemi bir orgazmında yakaladım ve bereber boşaldık. İkimizde kendimizden geçtik. İki saat sonra kendime geldiğimde üzerime bir yorgan örtülü olduğunu Esma Teyze ile yengemin aralarında konuştuklarını duydum. Benim uyandığımı görünce ikisi de yanıma gelip dudaklarımı emdiler.Aradan bir hafta kadar geçmişti. Yengem, kız arkadaşlarından birini getir de daracık bir amcık nasıl olur onu da tat dedi. Sınıfımızdan bir kızı sikemeyeceğimi söyleyince, ablasının 18 yaşındaki kızını bana ayarlayabileceğini söyledi. Bir hafta sonra yengemin 40 yaşındaki ablası ile 18 yaşındaki kızı yengemlere oturmaya geldiler. Yengemin ablası 1.70 boylarında oldukça güzel ve dolgun bir kadındı. Kızı ise tam bir afet. Yengemin üzerinde bir mini etek vardı ve her eğilip doğruluşunda jartiyerli çoraplarının bitim yerleri görünüp sikimi kaldırıyordu. Yengemin ablası uzun bir etek giyinmişti ama yırtmacı ta külotuna kadar uzanıyordu. Mavi ten rengi bir çorap giymişti, anladığım kadarıyla külotlu çoraptı. Yengemin yeğeni ise çorapsızdı ve süper bir mini etek giymiş, o da yetmezmiş gibi iki de bir bacaklarını ayırıyor, külotuna kadar bana gösteriyordu. Sikim sertleşmiş, önümde iyice kabarmıştı. Yengemin ablası, senin yeğen ne kadar büyümüş, siki külotuna sığmıyor baksana. Bacaklarımızı seyrede seyrede gözleri bozulacak. Delikanlıya hiç yardımcı olmuyor musun? Böyle yengelik mi olur deyince yengem de ablacığım, amımı haşat etti, inan iki saat sikiyor, yine de doymuyor dedi. Delikanlının sikine bir bakabilir miyim, bizim kızın hiç tecrübesi yok. Evelndiğinde yılan sanıp korkacak zavallı dedi.

23 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
  2. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

    YanıtlaSil
  3. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, kilolu ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.işte buda benim. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  4. Evli mutsuz durut evli seksi bayanlar arasn istanbul kartal umranye van dogubeyazit05536478112

    YanıtlaSil
  5. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

      Sil
  6. sert ve küfürlü 0545 697 63 00 Volkan

    YanıtlaSil
  7. Van istanbul umranye esatpasa evli iyi netli durut seksi seven doymiyan bayan arasn05536478112

    YanıtlaSil
  8. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  9. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  10. Slm ben fırat 33 yaş da yim tokat 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin seksi bayanlar arasin geç bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin her yerden de ariyablirsiniz bayanlar tokat 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  11. Merhaba istanbul'dan Hayati ben 27 yaşında hafif esmer zevkine düşkün doyumsuz bir erkeğim, ne istediğini bilen açık sözlü net sohbeti hoş olgun tatlı bir hanımla tanışmak istiyorum sadece istanbul lütfen gizlilik kesinlikle esas güvenebilirsiniz bana, art niyeti olan karaktersizler den değilim 05456340433 Whatsapp var (telefonu açamazsam tanıtıcı sms atın)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba istanbul'dan Hayati ben 27 yaşında hafif esmer zevkine düşkün doyumsuz bir erkeğim, ne istediğini bilen açık sözlü net sohbeti hoş olgun tatlı bir hanımla tanışmak istiyorum sadece istanbul lütfen gizlilik kesinlikle esas güvenebilirsiniz bana, art niyeti olan karaktersizler den değilim 05456340433 Whatsapp var (telefonu açamazsam tanıtıcı sms atın)

    YanıtlaSil
  13. Ben tolga yaragim büyüktür seks düşkünü ateşli bayanlar dul bayanlar evli bayanlar olgun kendine güvenen seks düşkünü bayanlar hadi ara beni bekliyorum memnun olursun 0539 874 15 80

    YanıtlaSil
  14. Ben tolga yaragim büyüktür seks yapmak isteyen ateşli bayanlar dul bayanlar evli bayanlar olgun kendine güvenen seks düşkünü bayanlar hadi ara beni bekliyorum memnun olursun 0539 874 15 80

    YanıtlaSil
  15. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR YAŞ 38BOY 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN 05373215942 05373215942 05373215942 

    YanıtlaSil
  16. bazit evli bayan arasn van 05388165466

    YanıtlaSil
  17. Slm ben Hüseyin bekarım yaş 30 boy 1.78 kilo 70 esmer "bronz" tenli sportmen, sempatik, cana yakın ve çok doyumsuz biriyim Gebze yada İstanbul Anadolu Yakasında oturan evli, dul, bekar, farketmez olgun mutsuz arzulu istekli ve benim gibi doyumsuz birinin aramasını bekliyorum karşılıklı güven oluşursa yüz yüze'de görüşebiliriz gizlilik şartıyla ve sekste asla sınırım yoktur bu arada Skype kullanıyosanız görüntülü kamerada görüşmek isterseniz Skype adresim hsyn.kok tel numaram 0534 496 43 42 çağrı bırakmanız yeterli aynı zamanda özele açıktır yalnızca reelde görüşecek bayan arkadaşlar arasın "Lütfen sanalcı bayanlar ve gaylar aramasın ilgilenmiyorum"WhatsApp var

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil